Ta gra logiczna używa flasha, który jest już niedostępny. Poznaj podobne gry logiczne -->
Gry Karciane. W tą wersję gry karcianej z zamkami możesz wygrać na dwa sposoby. 1 to zniszczenie zamku przeciwnika i nie dopuszczenie by to on zniszczył nas, 2 to rozbudowa zamku do maks. 100 punków rozwoju. Dobieraj odpowiednio karty w zależności od strategii którą przyjąłeś.
Tagi: Brak
Karty:
Karty u góry posiadają informacje ile potrzebują surowców, by ich użyć. U dołu natomiast dowiesz się jaki efekt dana karta wywołuje. Jeśli nie będziesz miał surowców, karta nie podświetli się. Jeśli karta będzie oznaczona jako "special" kliknij najpierw na "Card Info" u dołu, a potem na kartę by dowiedzieć się jakie posiada właściwości. Kliknij "Discard", a następnie klikaj na maks 3 karty, by zastąpić je innymi. Musisz to zrobić, jeśli nie możesz użyć żadnej karty podczas tury.
Paski zamku i surowców:
U góry po kolei masz informacje o stanie zamku i surowcach:
- łopata - ilość budowniczych, którzy wytwarzają cegły (1 budowniczy = 1 cegła więcej na turę)
- cegła - surowiec potrzebny do używania kart
- hełm - ilość rekrutów, wytwarzających broń
- siekiera (broń) - surowiec
- czapka maga - ilość magów, wytwarzających kryształy
- kryształ - surowiec
- mur - zabezpiecza zamek przed atakami, niektóre ataki niszczą zamek z pominięciem muru
- zamek - jeśli liczba punktów osiągnie zero - przegrywasz, jeśli 100 - wygrywasz